Regulamin
Podstawowe informacje
– Właścicielem i podmiotem zarządzającym studiem fotograficznym Mood Studio jest firma CONCEPT VISION JULIA RZEPNIKOWSKA, z siedzibą przy ul. Jaracza 18 lokal 9, 90-262 Łódź, numer NIP: 7252350720 w niniejszym Regulaminie określanym jako Studio.
– Studio można wynająć w następujących celach: sesja zdjęciowa, nagranie video, przeprowadzenie eventów, warsztatów i webinarów.
– Godziny pracy studia fotograficznego to codziennie od 09:00 do 21:00.
Istnieje możliwość wynajmu po godzinach za dodatkową opłatą +30% ceny bazowej po uzgodnieniu z Administracją po kontakcie mailowym albo na Instagramie.
– W studiu można przebywać wyłącznie w zmiennym obuwiu lub ochraniaczach, które są dostępne w studiu. Uprzejmie prosimy o uprzedzenie wszystkich uczestników sesji/eventu o konieczności zmiany obuwia.
– Fotografowanie z olejkami do ciała, samoopalaczami, farbami, brokatem, puchem, konfetti bez uzgodnienia z Administracją studia jest zabronione. Za zgodą Administracji zdjęcia/video z olejkiem lub samoopalaczem można robić tylko na stojąco, bez dotykania ścian, mebli, parapetu. W przypadku naruszenia zasady lub nieuiszczenia dopłaty (za możliwość używania wyżej wymienionych rekwizytów), zostanie nałożona opłata w wysokości 140 zł brutto (płatna na miejscu).
– Nie możemy zagwarantować możliwości nagrania czystego dźwięku.
– Wszystkie ruchome meble w studiu można przesuwać. W przypadku dużych mebli prosimy skorzystać z pomocy Administratora.
– Administracja studia fotograficznego nie odpowiada za rzeczy pozostawione / zagubione.
– Zastrzegamy sobie prawo do odmowy świadczenia usług oraz braku zwrotu kosztów osobom, które zachowują się agresywnie w stosunku do Administratorów studia.
Cena wynajmu
- 120 zł brutto za 1 godzinę.
- 1000 zł brutto za 10 godzin.
– W studiu w cenie wynajmu może przebywać do 7 osób. W przypadku większej ilości osób dopłata 20 zł brutto od osoby (w związku z większą ilością sprzątania po sesji).
– Dodatkowe koszty opisane w zakładce “Koszty dodatkowe”.
– Istnieje możliwość wynajmu po godzinach (przed 9:00 i po 21:00) za dodatkową opłatą +30% ceny bazowej po uzgodnieniu z Administratorem
– Koszt przeprowadzenia warsztatów, eventów lub kursów wyceniamy indywidualnie
Czas wynajmu
– Minimalny czas wynajmu studia to 1 godzina.
– Za początek wynajmu uważa się godzinę wskazaną w rezerwacji.
– Dostęp do studia jest możliwy wyłącznie od godziny wynajmu.
– W przypadku opóźnienia zarezerwowany czas nie ulega przedłużeniu o czas opóźnienia.
– Za koniec wynajmu studia uważa się 5 minut przed końcem zarezerwowanego czasu.
– 5 minut przed zakończeniem rezerwacji Administrator przystępuje do sprzątania, przygotowania studia do kolejnej rezerwacji oraz sprawdzenia stanu wyposażenia studia.
– Po zakończeniu wynajmu studio i jego rekwizyty muszą być w takim samym stanie i tym samym miejscu jak przed wynajmem studia.
– Najemca musi opuścić studio nie później niż o godzinie wskazanej w rezerwacji.
– W przypadku zwolnienia studia po godzinie zarezerwowanej przez Najemcę, zwłoka w opuszczeniu studia powyżej 10 minut jest dodatkowo płatna jako koszt 30 minut wynajmu, ponad 20 minut – koszt 1 godziny.
– Najemca może przedłużyć czas wynajmu za dopłatą zgodnie z Cennikiem, jeśli studio jest wolne. Najemca musi powiadomić o tym nie później niż 15 minut przed zakończeniem wynajmu. Wynajem studia może zostać przedłużony o minimum 30 minut i więcej oraz trwa do momentu opuszczenia studia przez ostatnią osobę.
– W przypadku wcześniejszego zakończenia wynajmu, nadal obowiązuje opłata za całość zarezerwowanego czasu.
Rezerwacja
– Studio jest zarezerwowane po opłaceniu 100% ceny wynajmu.
– Rezerwacji można dokonać przez system rezerwacji online, drogą mailową lub przez wiadomość prywatną na Instagramie.
– Rezerwując studio online przez formularz zapłacić można za pośrednictwem platformy płatniczej Tpay (płatność za pomocą kart płatniczych Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Blik, Przelew natychmiastowy i Przelew tradycyjny). Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Krajowy Integrator Płatności S.A.
– W przypadku rezerwacji przez Instagrama Administrator wysyła dane do przelewu lub link do płatności. Rezerwacja zostanie zaakceptowana po otrzymaniu potwierdzenia wysłania przelewu.
– Rezerwacja wygasa w przypadku braku opłaty w ciągu 6 godzin od momentu zgłoszenia rezerwacji.
Odwołanie / zmiana rezerwacji
Odwołać rezerwację lub zmienić termin można:
1) do 48 godzin przed rezerwacją – za darmo.
2) mniej niż 48 godzin przed rezerwacją – płatne 50% ceny wynajmu.
3) mniej niż 24 godziny przed rezerwacją – płatne 100% ceny wynajmu.
4) mniej niż 72 godziny przy rezerwacji na 10 godzin – płatne 100% ceny wynajmu.
– Zwrot środków następuje w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o anulowaniu rezerwacji.
– Bezpłatna zmiana terminu możliwa 1 raz.
– Najemca ma możliwość reklamacji wynajmu w terminie do 3 dni od dnia zakończenia wynajmu. Reklamacje należy składać na adres: moodstudiolodz@gmail.com. Wszystkie reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 7 dni od dnia jej wpłynięcia.
Sprzęt studyjny i tła fotograficzne
Sprzęt studyjny:
– Sprzęt studyjny może być obsługiwany wyłącznie przez osoby posiadające wiedzę techniczną i umiejętności z zakresu korzystania ze sprzętu. W studiu jest możliwość zamówienia usług asystenta fotografa/oświetlenia za dodatkową opłatą.
– Wynajęty sprzęt studyjny należy używać zgodnie z zaleceniami Administratora, wykorzystywać zgodnie z przeznaczeniem i zasadami bezpieczeństwa oraz dbać o to, żeby nie został uszkodzony z winy Najemcy oraz osób trzecich przebywających w studio podczas najmu.
Tła fotograficzne:
– Rozwijać oraz zwijać tła kartonowe może wyłącznie Administrator studia.
– W cenę wynajmu wliczone jest użycie teł kartonowych z ewentualnymi zabrudzeniami.
– Opłata za 1 metr zużytego tła kartonowego – 50 zł brutto.
Koszty dodatkowe
– W przypadku zanieczyszczenia podłogi, opłata za sprzątanie – od 70 zł do 280 zł brutto (w zależności stopnia zabrudzenia – decyduje Administrator studia).
– Opłata za 1 metr zużytego tła kartonowego – 50 zł brutto.
– Użycie dymu/ konfetti w czasie sesji – 50 zł brutto.
– Usługi asystenta fotografa/oświetlenia – 50 zł brutto.
– W przypadku zwolnienia studia po godzinie zarezerwowanej przez Najemcę, zwłoka w opuszczeniu studia powyżej 10 minut jest dodatkowo płatna jako koszt 30 minut wynajmu, ponad 20 minut – koszt 1 godziny.
Zakazy i odpowiedzialność materialna
– Za uszkodzenie wyposażenia studia, zanieczyszczenie podłogi i ścian Najemca ponosi pełną odpowiedzialność materialną i rekompensuje szkody w wysokości i zakresie uzgodnionym z administracją studia. Wysokość rekompensaty obejmuje wartość przywrócenia do stanu przed wynajmem.
– W przypadku zanieczyszczenia podłogi, opłata za sprzątanie – od 70 zł do 280 zł brutto (w zależności od stopnia zabrudzenia)
– Osoba, na której nazwisko dokonywana jest rezerwacja, ponosi odpowiedzialność za zachowanie gości, którzy z nią przybyli.
– Fotografowanie z wodą, olejem, farbami, brokatem, puchem, confetti bez uzgodnienia z administracją studia jest zabronione. Za zgodą administracji zdjęcia/video z olejem można robić tylko na stojąco, bez dotykania ścian, mebli, parapetu. W przypadku naruszenia zasady opłata za sprzątanie wyniesie 140 zł brutto (płatne na miejscu).
– Rozwijać oraz zwijać tła fotograficzne może wyłącznie Administrator studia.
– W studiu obowiązuje całkowity zakaz wykonywania zdjęć o charakterze pornograficznym.
– W studiu obowiązuje całkowity zakaz wykonywania zdjęć stockowych.
Parking
Dostępny jest parking w bramie budynku. Przed przyjazdem należy powiadomić Administratora o otworzenie bramy wjazdowej. W pobliżu terenu budynku znajdują się miejskie miejsca parkingowe.